Nowa książka wkrótce dostępna

Z początkiem października na rynek wejdzie moja nowa książka. Dotychczas najgłośniejszym tytułem w moim dorobku jest „Jak usprawnić pamięć”. Jeden ze starych egzemplarzy poszedł ostatnio na aukcji charytatywnej za 150 złotych.

https://i1.wp.com/www.lideria.pl/img_big/44522.jpg

Książka będzie zbiorem wybranych artykułów, napisanych przeze mnie na przestrzeni lat, zebranych w jednym miejscu. Książkę zredagował profesor Krzysztof Bielawski, a wyda ją wydawnictwo Homini. Tak będzie wyglądała tylna okładka książki:

https://vetulani.files.wordpress.com/2010/09/tylna-okldaka.jpg

~ - autor: vetulani w dniu Wrzesień 18, 2010.

Jedna odpowiedź to “Nowa książka wkrótce dostępna”

  1. Kupimy, przeczytamy, zastosujemy. Ja i mąż.
    Chętnie dowiem się,jak sobie pomóc w zapamiętywaniu, bo coś kiepsko to wygląda ostatnio :)
    Blog przeczytałam od początku do „obecnie”. Jest miło, lekko i przyjemnie. Skłania mnie to do sięgnięcia do domowej biblioteczki i zagłębienia się w lektury popularnonaukowe. Tak trzymać! Pozdrawiam Pana Profesora!

Skomentuj

 
