Otrzymałem Nagrodę im. Zbyszka Thiellego

Podczas gali organizowanej przez Polską Sieć Polityki Narkotykowej, która odbyła się 29 czerwca b. r. w Warszawie, otrzymałem nagrodę im. Zbyszka Thiellego „za bezkompromisowe wsparcie swym autorytetem naukowym działań na rzecz humanizacji polskiej polityki narkotykowej, za postawę pełną głębokiego zrozumienia problemów osób używających substancji psychoaktywnych i uzależnionych od nich, za pracę i działania na rzecz wprowadzenia medycznej cannabis oraz obronę praw obywatelskich jej użytkowników”. Dziękuję wszystkim, którzy na mnie głosowali, gratulując również ministrowi Balickiemu i pułkownikowi Dubielowi. Ich wysiłek i zasługi z pewnością nie były mniejsze od moich. Wideo z gali można obejrzeć pod tym linkiem.

https://vetulani.files.wordpress.com/2011/06/nagroda.jpg

fot. Marek Vetulani

~ - autor: vetulani w dniu Czerwiec 30, 2011.

komentarze 4 to “Otrzymałem Nagrodę im. Zbyszka Thiellego”

  1. WLK i serdeczne gratulacje dla Pana Profesora! fajnie, że doceniaja. dzieki za świetny Pana Profesora blog. te.nowicka/zwanicka.

  2. Gratulację dla pana Profesora.
    Chciałbym również pogratulować sukcesu posłance Beacie Kempie – zdeklasowałą konkuencję w wyścigu do tytułu Narkofoba Roku.

  3. Nie pisze Pan ile to nerwów i zachodów kosztowała walka w obronie Pańskiej pozycji. Ale kto ma ponad 18 lat potrafi to sobie wyobrazić…
    WIęc gratulacje za zasłużone wyróżnienie.

  4. Panie Profesorze,
    to było tak dawno, że w pierwszej chwili nie skojarzyłem nazwiska Thielle.
    Coś jednak nie dawało mi spokoju, poszukałem i już wiem :)
    My mówiliśmy na Niego „Tilu” – my czyli ludzie, którym pomagał w Lubiążu.
    Gratuluję nagrody.
    Pozdrawiam

Skomentuj

 
